ח"כ פרוש על פרשיית הריגול: "מזכיר משטרים אפלים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש על פרשיית הריגול: "מזכיר משטרים אפלים"

    ח"כ מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את התנהלות המשטרה בפרשת הריגול החמור נגד אזרחי ישראל וראש ממשלה. וטען כי האחראי הבלעדי על הסכם הגג באלעד הוא השר השיכון דאז יואב גלנט

    צילום: פלאש 90
    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש נתראיין הערב (ראשון) והתייחס להודעת ראשי סיעות האופוזיציה הקוראים להקמת ועדת חקירה ממלכתית: "גם המשטרה יודעת ומודה שאין אמון בציבור במשטרה. זה לא רק הציבור החרדי או הערבי, יש כאן יותר ויותר קהלים שלא נותנים בהם אמון. יש כאן דברים לא מובנים, זו התנהלות של משטרים אפלים".

    פרוש תקף את התנהלותו של שר האוצר שמסית בשנאה כלפי החרדים כעת על רקע המחאה הקשה נגדו, "אני לא בטוח שליברמן מפוקס ויודע מה הוא עושה. הוא לא שולט בעצמו. לא הגיוני שבעבר היה חבר הכי טוב וכעת הוא ממש רע איתנו. התנהגות של ליברמן היא גועל נפש".

    פרוש התייחס להודעתו של שר השיכון אלקין על הדירות ששווקו לחרדים השנה ובכללם בגלל הסכם הגג הנרחב עם אלעד ואמר, "מי שהוביל את הסכם הגג לעיר אלעד זה השר גלנט ולא אלקין שמנסה לקחת כעת קרדיט".

    פרוש ציין כי בזמנו "ביקשנו בזמנו משר השיכון כחלון שבכל עיר שבונים 10,000 יח״ד, ייתן לנו 2000 יח״ד, כך שלא יהיה חשש לראשי ערים שהערים שלהם התחרדו ולצערי זה לא קרה".



    0 תגובות